Kolik zbývá Čechům volných domén? Kdo na tom nejvíce prodělá?

Kolik zbývá Čechům volných domén? Kdo na tom nejvíce prodělá?

  • Mizí volné domény na českém trhu jako chlazené nápoje uprostřed parného odpoledne?
  • Zbyde na českého podnikatele jen vyhaslý popel, protože žhavé domény, o které je automaticky zájem, vykoupili ti nejrychlejší?
  • Také Vám není lhostejné, jak se bude Vaše webová stránka nazývat a nakolik bude přitažlivá, zajímavá a pamatovatelná?

office-625892_640

Lepidlo na Vaší vizitce

V Čechách je dnes registrováno přes 1.250.000 domén. Trvalo nám přes 20 let překonat hranici 1 milionu českých domén. V průměru se ročně registruje asi 70 až 100 tisíc nových českých domén, často i 800 denně! Zdroj: https://stats.nic.cz

  • Utichne Vaše doména v šedi stále narůstající záplavy adres?
  • Nebo bude zářit jako reflektor na jeviště Vašeho podnikání?
  • Využijete raději emoční přístup či vsadíte na rýmovanou výslovnost?

Bude Vaše nová doména jako lepidlo na Vaší vizitce, přivádět zájem a nové objednávky? Možností magnetických domén je mnohem víc!

Kolik volných ještě zbývá?

Jde o to, kolik nových domén Češi dovedou vymyslet. Aktivní slovní zásoba dospělého člověka má okolo 3 až 10 tisíc slov. Pasivní slovní zásoba je obvykle násobně vyšší, asi kolem 50 tisíc slov. Zdroj Wikipedie.

Pro návrh atraktivní a pamatovatelné domény postačí zlomek naší slovní zásoby – zvolme si 1.000 nejpoužívanějších českých slov. Navíc, každý obor podnikání má svá vlastní klíčová a frekventovaná slova.

Je libo první milion nebo rovnou miliardu?

Takže u domény složené ze dvou slov získáme 1.000 x 1.000 možností, což je jeden milion možností! Zkuste odhadnout, kolik variant názvů domén, existuje pro domény složené ze tří slov?

Spadla mi brada, když jsem si uvědomil tu sílu možností, ale taky tíhu, protože… sakra, co teď vybrat!? Kde začít? Jak vybrat tu nejlepší a nejpřitažlivější doménu?

Kus Vašeho já

Paradox, co říkáte? Na jedné straně ty „nejžhavější domény“ jsou dávno „vyprodány“, protože někdo vzal do ruky slovník a skupoval jednu za druhou.

Na druhé straně, stále existuje takřka nekonečno variant, na skvělé domény. Jenže téhle neřízené svobodě chybí kotva a rozumný rámec. Můžete si plápolat jako utržený pouťový balónek v říši doménových snů, ztratit půdu pod nohama a s ní i kus života.

Budete ztrácet čas zkoušením tisíců variant? Když potřebujete řešení pro svou chytrou doménu rychle? Nebudete. To by bylo rychlejší hacknout Českou národní banku :)

Kdo na tom nejvíce prodělá?

Podnikatelé, kteří nic nepodniknou nebo stále váhají – největší riziko je totiž ZAMRZNOUT v chaosu nekonečných možností a neudělat nic. Štěstí přeje těm, kteří podniknou klíčové kroky a JEDNAJÍ.

Dejme nápadům řád, systém a hezky popořádku. Pokud zrovna nemáte kopec času na rozhazování, představte si následující řešení:

Akční plán

Co kdyby existoval jednoduchý návod, který Vás provede krok za krokem nejprve k inspiraci a nápadům a pak rovnou k Vaší nejlepší doméně. Hlavně za zlomek času, který byste jinak marnili metodou pokus-omyl. Právě tohle východisko přináší e-kniha Dokonalá Doména.

Dal sem si záležet, aby hodnota e-knihy násobně překonala její cenu, ostatně přesvědčte se sami na www.DokonalaDomena.cz

Lukáš Juhász
Jsem rocker s citem pro detail. Přinášet nové nápady mě baví. Kreativně tvořím weby od nápadu po spuštění, už víc než 13 let. Pomohu Vám vstoupit na internet pro úspěšnější podnikání, spokojenější zákazníky a bohatší život.
Komentáře